Hush Warsaw w tym roku jest
iście wyjątkowe, podbiło Stadion Narodowy jako pierwszy event modowy w tym
miejscu. Głównym partnerem HUSH został T- Mobile, a ambasadorkami wydarzenia
Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Marcelina Zawadzka oraz Beata Sadowska. Wśród licznych,
wyjątkowych i przykuwających wzrok kreacji, mamy niepowtarzalną szansę, by
zakupić i obejrzeć propozycje na stanowiskach dziesięciu najlepszych
projektantów wyłonionych z pierwszego etapu konkursu MODERNA, którego jury, to
śmietanka świata mody, czyli Gosia Baczyńska, duet Marcin Paprocki i Mariusz
Brzozowski oraz Maciej Zień.
Podczas zakupowego szaleństwa
Szkoła Stylu oferuje pomoc profesjonalnych stylistek, które z pośród morza
możliwości pomogą wybrać to, co najlepiej podkreśli urodę.
Młode mamy mogą zostawić swoje
pociechy ( wiek od 3-10 lat) pod bezpłatną opieką niań firmy NANNY BELL
(specjalnie dla najmłodszych fashionistów został utworzony kącik zabaw) i udać
się na na zakupy i aromatyczną kawę w strefie ZEN sponsorowaną przez TASSIMO.
Oprócz możliwości zakupu
odzieży i akcesoriów damskich, męskich i dziecięcych organizatorzy utworzyli
strefę SPA (PAT&RUB, by Kinga Rusin), gdzie można skorzystać z
masażu dłoni, czy karku przy użyciu kosmetyków wykonanych z naturalnych składników.
Poniżej
zamieszczam photo relacje, a zarazem moje „hity” tegorocznego HUSH.
Od lewej Paulina
Smaszcz-Kurzajewska, Marcelina Zawadzka oraz Beata Sadowska.
(zdjęcie
www.hushwarsaw.com)
Od lewej Maciej Zień,
Gosia Baczyńska, duet Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.
(zdjęcie www.media2.pl)
Oto mój zakup, top z kolekcji REFORMY-EWELINA ROSŁANIEC
jej rzeczy są przepiękne i bardzo dobre jakościowo!!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz